15.8.10

Fecioara, episodul I

Deeeeeci... am căutat nişte burghiuri prin Cluj (never mind pentru ce), şi fiind duminicăşi Clujul fiind frumos duminică, am decis să fac o plimbare până la Praktiker. Care Praktiker este lângă Polus Center. Care Polus Center este gazda la ghiciţi ce? Aţi ghicit din prima.

Din ce am văzut, scena e imensă, e foarte mare şi de la 100 de metri distanţă. Din câte am numărat (la un moment dat am pierdut şirul), până la ora 16, când scriu aceste rânduri, au intrat cam 1000 de oameni. 75% au tricouri ghiciţi de care? Aţi ghicit din prima. Curios este că mulţi (cam 50 din ce am numărat) aveau tricouri cu Timişoara, Adi Bărar, Cargo etc. Are Cargo fani, nu glumă! Abia aştept să mă introbag şi eu în parcarea Polus Center. Când ajung acasă, promit să vă chinui ochii cu nişte poze 640x480 făcute cu telefonul. Si ia leităr!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu