11.11.11

Cinci

Bunî seara! Da, trăiesc încă. Mărturisesc că zilele trecute am vrut să pun aici o melodie, dar bloggerul ăsta nu prea se descurcă. Şi nu am cum să postez acum melodia aia, pentru că nu mai ţine minte ce melodie era.

Aşa.. Din anumite motive şi prin diverse împrejurări fericite am ajuns astăzi să îmi citesc blogul şi am constatat că în 2009 am scris de 44 de ori, în 2010, 38, iar în 2011, până în prezent, de patru ori. Statistică, boring, dar totuşi.. 4? Sigur că pot mai mult.

Aşa că iată-mă, la al cincilea post pe acest an. Printre articolele pe care le-am scris v-am tot povestit de facultate, dar am realizat că anul III este complet nicăieri. Aşa că da, sunt în anul IV, aproape inginer. Devine interesantă facultatea, abia acum, dar mai bine mai târziu decât niciodată. Teme destul de nasoale, dar utile. Laboratoare bine făcute. Finally. Am încheiat subiectul.

În alte ordini de idei, gânduri şi fapte, cred că această absenţă masivă de pe blog a fost provocată de fenomenul feisbuc, unde nimeni nu poate spune că nu am fost prezent.

Bun, scuzat fiind acum, să vă zic ce am mai făcut. Păi, în vară am stat la Transelectrica, în stagiu de practică. Nu asta e interesant, ci faptul că m-am ales cu o bursă de practică, bursă care valorează.. mă rog, a valorat câteva sute de lei, mai puţine de cinci şi mai multe de trei. Iar din această sumă ecsorbitantă m-am transformat în fericitul posesor al vinilurilor Iris I, Iris II, Iris III şi Iris IV, al casetelor 4Motion şi al CD-ului Athenaeum II. Asta completează colecţia mea, care cuprinde Iris Lună Plină, Iris Maxima, Iris Cei ce vor fi şi Iris 12 Porţi. Păcat că nu am mai găsit Iris Mirage şi Iris 2000. Însă încă pot cumpăra Iris Mătase Albă şi Iris V (un adevărat chilipir).

V-am plictisit, dar aşa mai aflaţi şi voi despre Iris. Nu că aţi vrea, dar acest blog promovează cultura cu de-a forţa. Muhahahahaa. Am râs diabolic.

Totodată, am trecut la tehnologie mai nouă, numită Acer Aspire 5750G, căci monstrul tehnologic pe care îl călăream a început să tuşească şi se pare că a rămas spitalizat ceva vreme. Probleme de memorie. Deh, vârsta.

Ei, nici eu nu sunt mai prejos cu memoria, căci am uitat ce vroiam să mai scriu, aşa că scăpaţi repede de postul ăsta. Asta dacă v-aţi încumetat să-l citiţi. Bine. Noapte frumoasă, generaţie în blugi. Am să pun totuşi o melodie, în dulcele stil clasic. Ei, dar se pare că tocmai mi-am adus aminte ce melodie vroiam să postez zilele astea.

Un comentariu: