12.2.09

Cuvant inainte...

Au trecut cam două săptămâni de când am contul creat, cam o săptămână de când am intrat să văd cu ce se mănâncă un blog (mă refer la blog propriu, că altfel am mai învăţat meserie de la altele) şi cam 3 zile de când am facut setările la aspect şi la alelalte accesorii şi accesibilităţi.
So... mă aflu astăzi, 13 februarie 2009, în faţa calculatorului scriind primul meu post pe blogul propriu... L-am denumit cuvânt înainte (când va veni vremea, voi scrie şi un cuvânt după) pentru că aşa se cuvine, când începi ceva, începi cu începutul. Ce logic sună! Glumeam... i-am zis aşa pentru că aici voi scrie "my expectations" (dacă e corectă exprimarea), cam la fel cum scriu şi poetriştii poetristeţile lor ars poetica, numai că la un alt nivel (vorba cântecului).
Unu la mână (dacă trec de 10, încep cu unu la picior), nu voi spune nimănui despre blogul ăsta, va fi secretul secreţiilor, deci cine află primul are o onoare mare de tot. Mă aştept să scriu atunci când chiar am ceva de scris, să nu arunc vorbe goale, ceea ce scriu să mă reprezinte cu adevărat şi bla bla restul scopurilor unui blog.
Să-i dăm bice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu