13.2.09

şi vom rămâne tineri ani în şir...

De când pe blog nu am mai scris, multe şi răscoapte s-au mai întâmplat. A fost omorât Marian Cozma, am terminat sesiunea, s-a anulat spectacolul din Sfântu Gheorghe al lui Florin Piersic, Iris şi-a amânat turneul şi Cristi Minculescu are nevoie de transplant la ficat.
De prima s-a scris şi s-a rescris, tot ce se poate spune e că ar trebui să învăţăm din ceea ce s-a întâmplat şi să devenim mai atenţi la valorile care ne reprezintă ţara. Despre a doua chestiune, nu e mare lucru, singurul lucru de menţionat e ordinea notelor... 9 7 6 7 9... super tare! :)) Spectacolul "Străini în noapte" s-a anulat pe motiv de frig în sală. Mă rog, s-a anulat din cauză că au plecat actorii, fapt determinat însă de frig.
Lucrul care m-a "afectat" cel mai mult a fost vestea că Iris şi-a amânat turneul şi că virgulă Cristi e la spital. Sincer, fiind un fan Iris, mă aşteptam să vină şi vestea asta, însă cu totul şi cu totul alt deznodământ. Sunt optimist, sper că vor mai fi concerte Iris, deşi nu prea cred eu tot ce s-a zis cu boala genetică a lui. Toată lumea ştie că a fost cisternă la propriu. În sensul criţei. Sunt totuşi conştient că fanii trebuiau să primească veşti bune. Şi dacă e adevărat, sunt foarte bune. Dacă burta e de la boala genetică, e mai bine decât ciroză. Dar, repet, cu riscul de a mă repeta, că sunt optimist şi aştept următorul concert Iris.
Momentan, aştept Gala Folk Om Bun, la care am bilet, şi care este o premieră pentru mine: primul concert la Sala Palatului.
Promit să scriu după concert!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu