24.2.09

I'm feeling blue...

Bună seara! Bună seara! Am venit cu sănioara! Uite că îmi semi-încalc promisiunea şi scriu şi înainte de concertul de sâmbătă... Păi, vă puneţi întrebarea ce m-a făcut să scriu şi azi.
Este vorba de un eveniment foarte important, care înseamnă mult pentru viitorul a multor persoane care mi-s dragi şi la care ţin. Este vorba de Gala Serilor Albastre, un proiect care deja se arată foarte reuşit şi la care am muncit mult alături de ceilalţi.
Îmi pare rău că facultatea nu-mi permite să fiu acolo, să mă dau şi eu mare (glumesc, bineînţeles...), dar mai ales să urmăresc spectacolul, care va fi, fără îndoială, de excepţie.
Ţin să felicit pe această cale pe toţi cei care au pus umărul la realizarea acestui program de promovare şi pe cei care simt valoarea serilor albastre!
Seri Albastre şi ne mai vedem/citim după concertul de sâmbătă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu