1.3.09

Om bun

Bună amiaza! E duminică azi, 1 martie, a venit primvara (cel puţin la Bucureşti), şi ieri am fo la Gala Folk Om Bun. Şi cum am promis, azi scriu valamit-ceva despre aista.
Păi, ieri am avut şi prima intrare in Sala Palatului, e foarte mare, foarte faină şi cald! Decorul nu a fost cine ştie ce, la ce mare eveniment a fost era doar un amărât de banner. Dar simplu şi eficient. Prezentatorul, Adrian Ivaniţchi, a deschis seria recitalurilor cu un cântec compus de el, apoi pe rând au urmat: Forţele de Muncă, Nicu Alifantis & Zan, Emeric Imre, Tatiana Stepa, Ada Milea (foarte foarte foarte tare cântecul cu Apolodor), Daniel Iancu, Victor Socaciu şi Biroul Executiv (citez: vin ai noşti, pleacă ai voştri, noi rămânem toţi ca proştii...), Vasile Şeicaru cu Cnejevici, Mircea Vintilă cu Brambura ("Te du Mărie..."), moroşanu' Ducu Bertzi şi ultimul dar nu cel din urmă Baniciu cu Cnejevici.
Surpriză mare (pentru mine) a fost că Baniciu şi Cnejevici au venit cu formaţia Pacifica. Surpriza a fost plăcută, sună altfel toate piesele, e ca pe vremuri. Toate astea au ţinut cam 5 ore... Dar nu le-am simţit că au trecut.
Concluzia: mă bucur că am ajuns la concert, mă bucur că am fost cu cineva la care ţin foarte mult, mult, mult de tot şi mă bucur că am auzit două bancuri de la prezentator pe cale le voi divulga cu prima ocazie!
Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu