11.3.09

Hei, tramvai...

Hei, tramvai, cu etaj şi tras de cai...timpul trece ca un fum şi eu fac 20 de ani... OAAAAA!! Hmm.. încă nu-i simt, sunt tot pe la 18... Facultatea mă cam stresează în ultimul timp, e destul de tare semestrul ăsta, dar eu sunt tânăr, doamnă, cu spatele frumos (vorba poeziei)..
E tare să ştii că urmezi să ai 20 de ani... te simţi mai experimentat decât erai la 19, parcă e o mare diferenţa, şi totuşi te simţi tânăr în floarea florilor. E, cred, cea mai frumoasă vârstă. Dar aştept să văd ce îmi rezervă al 20-lea an de viaţă..
În afară de drama împlinirii venerabilei vârste de 20 de ani, în ultimul timp am mai tras cu ochiul prin ziarele de sport şi devin din ce în ce mai convins că presa de sport din România e degeaba. Toţi zic asta, dar foamea de bani şi imagine şi vânzare e mai mare decât părerea comună a tuturor. Asta e... Parcă aş vrea totuşi să citesc sumarul meciului decât înjurăturile din vestiar şi cine e cel mai tare din parcare, adică vestiar... Şi totuşi, nu există numai fotbal... Dar no... preşedinţii şi pe cei care scriu nu îi poţi schimba când vrei.
Cât despre călătorii, tocmai ce am fost prin urbea mea natală, şi a venit iarna iar... apoi am venit la Bucureşti... şi iar, ploaia şi frigul după mine. Nu sunt prea norocos la capitolul ăsta. Şi apropo, baba mea o fost cam cu dinţi şi fiţe. Adica vremea din ziua aleasă de mine, la ce vă gândeaţi?
No, cam atât pentru acuşica, mă întorc la frumoasa meserie de student şi la fabuloasa datorie de a-mi face temele conştiincios şi zâmbitor! Dar cu puţin Iris, o cântare şi oleacă de messuială, trece repede treaba.
Numai bine!

Ioiii.. şi mai intraţi pe Seri Albastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu