23.6.09

Nuntă în cer

Iaca revenit-am şi eu pe CRT-urile sau LCD-urile voastre. După o săptămână cu examene, vă scriu că mai am nevoie de doi de 10 şi un 9, cel puţin, ca să iau o bursă. Deci, misiune grea. Revenind din sfera intelectualităţii inginereşti în sfera intelectualităţii literare, am să vă scriu câteva rânduri despre romanul tocmai terminat, Nuntă în cer - autor Mircea Eliade.

Mi s-a părut extrem de sec, am rămas surprins când s-a terminat, aşteptam un deznodământ, dar totul s-a încheiat în ceaţă. Poveştile celor doi protagonişti, Hasnaş şi Mavrodin, sunt foarte frumoase poveşti de dragoste, dar modul cum se trece de la aceste aventuri care îţi stârnesc curiozitatea la finalul romanului m-a lăsat cu un gust amar. Mi s-a părut mult mai reuşit romanul Maitreyi. Oricum, este o carte pe care merită să o citiţi! Nici nu durează mult, 2-3 zile vă ajung să cunoaşteţi poveştile celor doi.

Spor la citit! Acum m-am apucat de "Îngerul a strigat" - Fănuş Neagu. Se anunţă o lectură grea, din cauza examenului de fizică.

La final, o cântare: Iris - Iris Aeterna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu