2.6.09

A venit, a venit vara!

Vine vara, bine-mi pare! De când nu am mai intrat pă blogosferă, o venit deja vara. E cald, soare, mare, examene, copii (scuzaţi dezacoardele), albastru, final de campionat, revelaţii, la mulţi ani, trei dinţi din faţă, furtuni şi tot tacâmul. E cald, pentru că sunt în Bucureşti, e soare pentru că e vară, e mare pentru că lumea merge la mare, e examene pentru că e sesiunea, e copii pentru că e 1 iunie, e albastru pentru că au fost Serile Albastre, e final de campionat pentru că Dinamo a luat bătaie, e revelaţii pentru că Unirea a câştigat campionatul, e la mulţi ani pentru că a fost ziua Laurei şi azi e ziua tatălui meu, e trei dinţi din faţă pentru că asta citesc de o săptămână, e furtuni pentru că acum fulgeră de rupe şi e tot tacâmul pentru că tocmai am mâncat.

Nu ştiu ce aţi înţeles de mai sus, dar e un fel de rezumat post-neo-after-modernisto-contemporan a ceea ce am mai trăit eu în ultima vreme în materie de viaţă, hobby, facultate şi frecat menta.

Cu speranţa că v-am lăsat măcar cruciş, dacă nu perplex, la ce am scris mai sus, vă spun pe curând, ne vedem prin sesiune! Dar, cum nu mă lasă inima să nu pun o poză şi o melodie, vă ataşez mai jos printr-o metaforă-link youtube Scorpions - When the smoke is going down, şi o poză-surpriză.


Poza întâi




apoi muzica


Un comentariu:

  1. dezacoarde,,dezacoarde... nashule..

    a si.. p mn nu m'ai lasat crucis :-?? :)))

    Unirea Campioana 8-> ..

    RăspundețiȘtergere