9.4.09

Armata e cu voi?

Nici nu m-am întors bine acasă marţi, că m-o izbit vestea că e revoltă în Moldova. No, zic, vine democraţie în Moldova. Foarte fain. Numa că am fost şi sunt foarte sceptic că marele urss va sta deoparte. Pe tema asta nu mai continui, pentru că nu sunt destul de informat, este doar o părere vagă.
Ceea ce m-a izbit printre alte gânduri a fost întrebarea următoare: care va fi reacţia ălora din noua dreaptă? Sincer să fiu, mi se par total absurzi, stupizi şi în multe alte feluri. Nici nu mi-am terminat bine gândul, că doi tipi mai ciudaţi aveau lipit câte un abţibild cu "Basarabia pământ românesc" pe gecile de piele din posesie. Mi-am zis că a tâmpit lumea. Ajung a doua zi la facultate, afişe gen "Vino cu noi la protest diseară!". M-aş fi dus cu plăcere să susţin protestul anti comunism. Dar tema protestului era "Vrem să ne unim!". Stupid!
Nu pot să înţeleg de niciun fel care sunt motivele şi raţiunea acestei mişcări. E total ilogică. De aceea sunt foarte reticent la veştile legate de revolta-revoluţie din Moldova. În schimb, rezultatul revoltei este legat strâns de întrebarea: Armata e cu voi?

Din alte emisfere ale zilnicului cotidian de zi cu zi, Steaua a luat-o pe coajă, Rapid a luat-o de la Karamian, iar Dinamo de la familia Costea. Genial! Campionatul ăsta pare mai interesant fără Gigi la butoane, cu Timişoara în plus cu 6 puncte... Să vedem ce iese!

Mai intraţi pe www.serialbastre.blogspot.com! Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu