3.4.09

şi de când nu am mai scris,

...multă vreme a trecut. Ei, tocmai acum vreo două săptămâni am încărcat blogul cu alte câteva cuvinte. Astăzi, voi mai încărca altele. După cum spuneam, nu am mai scris de mult timp, deci ar fi câteva evenimente care au trecut.
Pentru început, cel mai important, a fost Seara Albastră a lunii Martie (SAM), din păcate nu am putut fi prezent acolo, dar am urmărit reluarea (filmarea). Concertul acesta a fost concertul de lansare al lui Gerard Epure (chitarist, îl găsiţi la www.gerardepure.blogspot.com ), dar pe lângă recitalul lui, au mai performat mulţi artişti covăsneni, dintre care îi voi aminti pe Balint Jozsef şi pe Fazakas Csaba. Mi s-a părut frumos spectacolul, plin de surprize şi vă invit pe cei care mi-aţi descoperit blogul să daţi o fugă şi pe www.serialbastre.blogspot.com (sau daţi click sus acolo) să vedeţi toate detaliile.
Doi la mână, a fost şi dubla cu Serbia-Austria, de la care am luat-o pe coajă cu 5-3 (total). Ce pot să spun e că m-a deranjat mai tare ce s-a scris, transmis, televizat şi spus despre echipa naţională, decât jocul şi faptul că am pierdut. Toţi cei care îl vedeau acum 2 ani pe Piţurcă salvatorul naţionalei, eroul, preamăritul, atotputernicul, au uitat cuvintele spuse şi au început campania anti, cu toate mijloacele posibile: înjurături ieftine, păreri degeaba despre jocul de fotbal, intervenţii făcute de floarea-lelii şi aşa mai departe. Da, e adevărat, trebuie o schimbare! Dar de la schimbare până la ce se face la noi de obicei, e mare diferenţa. În fine, asta ne e presa şi firea noastră.
Trei: la facultate urmează nişte săptămâni tari, cu examene parţiale, deci o să ne scriem mai rar...
Şi, ca să zic aşa, vestea numărul zero în ordinea importanţei este că Cristi Minculescu este în regulă, a ieşit cu bine din intervenţiile chirurgicale pe care le-a suportat. Aştept să treacă perioada de recuperare, îi urez multă sănătate pe această cale şi îl aştept la următorul concert Iris!
Cam atât pentru acum, sigur am uitat ceva să scriu, dar vârsta mă scuză (:P)!

Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu