27.4.09

Primăvara începe cu zilele Sfântului Gheorghe!

Bună după vacanţă ziua! Iacătă-mă-s la Bucureşti, bine nesănătos, dar împăcat cu sufletul şi cu nevoia de distracţie satisfăcută. După ce v-am adus pe blog episodul Iris - Rockstory, iată că a venit şi vremea să vă mai povestesc despre cât de faină îi viaţa în vacanţă.

Pe 17 am ajuns acasă, mai mult obosit decât fericit că sunt acasă. Primul lucru pe lista de activităţi a fost un control la ochi, mi-am schimbat lentilele, astfel că în toată vacanţa am făcut mai mult pe chioru' (pentru cei amatori de detalii, port ochelari, jumate miopie, jumate astigmatism). M-am întâlnit cu Laura, apoi am mers la Înviere cu Titi, Emil şi Emilian (asta cu linkurile am văzut-o la Emil pe blog), am jucat canasta în echipă cu Călina şi Bianca şi le-am ars o mamă de bătaie Paulei, Emilului, Emlianului şi Titiului.

Apoi am intrat în febra Seri Albastre, concertul de lansare al lui Fazakas Csaba. În colaborare pe messenger cu Adina, am muncit la site-ul serialbastre.ro, unde vă invit să daţi un click. Deja era joi şi mă apucau gândurile negre legate de teme, facultate, examene ş.a.m.d. Dar de vineri până duminică seara, nu s-a mai apropiat de mine niciun fel de gând urât. E drept, Flavius Hossu şi Flalex, Dj Project, ploaia care cădea încontinuu, karaoke, treasure hunt, Talent Show cu Edi şi Oana, cutremurul, Holograf, Boney M, berea, buşiturile cu maşinuţe, artificiile şi în primul rând prietenii m-au ajutat enorm.

Felicit organizatorii zilelor oraşului pentru poate cea mai reuşită ediţie de până acum. Concertul Holograf a fost fenomenal, drept pentru care am febră musculară la gambe... Ploaia de la Treasure Hunt n-a fost o piedică mare, dar din cauza ei sunt răcit acum.

Cât despre Treasure Hunt, pot să spun câteva cuvinte: am câştigaaaat!! Alături de Laura şi Suzi, am înfruntat ploaia, vântul, oboseala, am alergat, am gândit, am avut noroc şi în cele din urmă am câştigat. Cum orice învingător are ajutoare, mulţumim pe această cale: Alinei, Mariei şi lui Marius (fără să vrea, ne-au ajutat), dlui Ştefănescu, dlui Iliescu, dnei Cornea, Dianei, Alexandrei, mamei mele, surorii mele şi tuturor celor care ne-au ajutat. Mai jos pun şi o poză cu trofeul! Felicitări lui Vlad Vidican, Alex Drăgoi şi Dan Manolăchescu pentru organizare!

A fost o vacanţă extra faină, acum mă întorc la ecuaţiile diferenţiale şi la transformate. Numai bine şi la mulţi ani, Sfântu Gheorghe!


În spate de tot, Cipri Niţu; puţin mai în faţă, de la stânga: Vlad Vidican, echipa Triple A, Dan Manolăchescu, echipa Butterfly, iar în faţă de tot echipa PIII, de la dreapta: Suzi, Laura şi subsematul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu