29.4.09

Un leu la Ateneu

Am exagerat puţin în titlu şi oricum sunt Peşti, nu Leu. Însă ceea ce vreau eu să vă spun nu e legat de zodii, ci chiar de Ateneu. Azi am fost a doua oară la Ateneu, însă de data asta cu ocazia unui concert. Întâmplarea a făcut ca eu să ajung acolo, pentru că în locul meu trebuia să meargă altcineva, dar cum colegul şi prietenul meu Murat a rămas fără partener, am decis să mă duc. Nu regret, pentru că a fost foarte frumos concertul (Mozart şi Haydn, aşa am înţeles), cu dirijor şi soprană direct din Ţara Soarelui-Răsare. Sala nu foarte plină, dar ocupată de un public educat care a sorbit fiecare minut din cele aproximativ 110.
Concertul mi-a cam stârnit pofta de mers la cultură, deci urmează să ajung la Operă (probabil cu Emil, care devine abonat) şi la un cinematograf (că nu am mai pupat cinematograf de ani).
După consumarea faptului de la Ateneu, am mers la Curte (a Berarilor), unde am savurat o halbă care să mă încălzească pentru nişte teme.

P.S. Am dat parţialul azi la matematică, nu a fost greu, dar a fost mult, sper să iasă de un 7. Vorba ceea: Murat să fie sănătos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu