4.5.09

Unu maiu!

Am lipsit de aici o săptămână, dar am o scuză bună: am fost acasă. 4 zile (joi-duminică) în care m-am relaxat, m-am simţit bine şi m-am odihnit. Am petrecut 1 mai la Tein, apoi Tribel, apoi cu Laura, apoi acasă cu părinţii. Plictisitor, aţi crede? Nu a fost deloc aşa. Chiar dacă plănuiam ceva cu tentă de ieşire de grup sau mini grup, nu a ieşit din diverse motive. Însă nu îmi pare rău, nici chiar după ce mi-au povestit colegii care au fost în Vamă ce distracţii au avut.
Am rămas scârbit de ceea ce s-a întâmplat în Parcul Izvor, aşteptam să se întîmple ce s-a întâmplat în Vamă şi eram sigur că nu voi prinde loc pe tren la întoarcere.
Aşa a fost, am stat în picioare de la Braşov până acasă. Însă am avut un partener care mi-a ţinut de urât (vorba bunicii): Academia Caţavencu plus suplimentul cu cei mai sexy jurnalişti. Apropo, cine ştia că Radu Moraru, alias Naşu', e din Sf. Gheorghe?
Dinspre partea cu facultatea, mâine am examen, predau tema la matematică şi am din nou seminar la ELTH. Intrăm în pâine!
Închei aici, că mai am de învăţat!
Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu