10.5.09

I Wanna Be Sedated

Bună duminică ziua! După o 24 de ore de furnicit prin apartament, a venit şi ziua în care să şed pe scaun în faţa monitorului şi să relatez întregii lumi cam ce am mai făcut în materie de viaţă şi distracţii.
Pentru început, examenul de marţi a fost fleeeeeex. Bine dispus după un examen reuşit, m-am apucat de conceput un pliant cu Seri Albastre pentru Gala Societăţii Civile, alături de Emil şi Adina, şi după vreo 5-6 ore începea să arate binişor. Miercuri, 9 ore de cursuri. Ajuns acasă, am reînceput munca la pliant. După corecturi, texte şi poze, a ajuns în forma lui finală. Joi, reîntâlnirea cu fizica. Am învăţat pentru examenul de vineri exact ceea ce ne-a zis profesorul că ne va da. Vineri, nasoool! Cum socoteala de acasă nu prea se potriveşte cu subiectele de examen, mulţi ne-am cam luat ţeapă, căci am primit exact ceea ce nu învăţasem. Asta e, trecem peste, să ne rugăm la Sf. Cinci. Dar un necaz nu vine niciodată singur, aşa că am încurcat şi nişte nume de poze la pliant şi a ieşit cam în neregulă la imprimare. Şi, mă repet, cum două supărări nu vin niciodată singure şi o cheamă şi pe a treia, meciul Steaua-Dinamo s-a terminat 1-1. Foarte nemeritat pentru Dinamo. Şi nici măcar nu a fost vineri 13!!

La final, o melodie pe care tot în Rolling Stone Top 500 am găsit-o: I Wanna Be Sedated - The Ramones. Videoclipul este cel puţin interesant, iar melodia este vioaie. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu